StormGain Loyalty Program: Faamanuiaga sili mo tagata amata - e oʻo atu i le 20% Ponesi Deposit

StormGain Loyalty Program: Faamanuiaga sili mo tagata amata - e oʻo atu i le 20% Ponesi Deposit
  • Vaitaimi Fa'alauiloa: le gata
  • Fa'alauiloa: E oʻo atu i le 20% Bonus Deposit, 40% Fefaʻatauaʻiga komisi faʻaitiitiga
O loʻo i ai foʻi i le StormGain se polokalame faʻamaoni mo tagata teu tupe ma tagata faʻatau. E i ai le aofaʻi o 7 tiers, e ofoina atu le tele o faʻamanuiaga. O le tulaga o le tagata fai pisinisi po'o le aufaioloa e fa'alagolago i le tu'ufa'atasiga o le aofa'i o paleni fa'amatalaga ma le aofa'i o fefa'ataua'iga.

Lisi o vaega

  • Fa'ata'atia : Fa'asoa tupe e itiiti ifo i le 499 USDT ma leai se aofa'iga o fefa'ataua'iga.
  • Auro : Fa'asoa tupe e sili atu i le 499 USDT ma le aofa'i o fefa'ataua'iga e sili atu i le 150,000 USDT.
  • Platinum : Fa'asoa tupe e sili atu i le 1,499 USDT ma le aofa'i o fefa'ataua'iga e sili atu i le 750,000 USDT.
  • Taimane : Fa'asoa tupe e sili atu i le 4,999 USDT ma le aofa'i o fefa'ataua'iga e sili atu i le 2,250,000 USDT.
  • VIP : Fa'asoa tupe e sili atu i le 9,999 USDT ma le aofa'i o fefa'ataua'iga e sili atu i le 7,500,000 USDT.
  • VIP2 : Fa'asoa tupe e sili atu i le 49,999 USDT ma le aofa'i o fefa'ataua'iga e sili atu i le 15,000,000 USDT.
  • VIP3 : Fa'asoa tupe e sili atu i le 99,999 USDT ma le aofa'i o fefa'ataua'iga e sili atu i le 75,000,000 USDT.
O faʻamatalaga e pei o lalo:
StormGain Loyalty Program: Faamanuiaga sili mo tagata amata - e oʻo atu i le 20% Ponesi Deposit
  • Tului fa'aletausaga: O le tului o lau tupe teu o le a fa'aulu i le aofa'iga o tupe i au atotupe mo le 30 aso. O le a totogiina i le faaiuga o lenei vaitaimi.
  • Ponesi mo tupe teu: O le ae mauaina se ponesi mo tupe teu taitasi e faia a'o galue lou tulaga. E mafai ona fa'aoga tupe ponesi mo fefa'ataua'iga ae le mafai ona fa'aui i tua. O tupe mama uma e maua e oe e teu.
  • Komisi Fetufaaiga: Komisi ua molia mo le faaliliuina o le crypto.
  • Fa'aitiitiga komisi fefa'ataua'iga: Fa'aitiitiga mo le tu'uina o fefa'ataua'iga. O lo'o fa'agaoioia le fa'aitiitiga mo le vaitaimi atoa e te maua ai le tulaga maualuga.
  • Saosaoa o le la'uina : Cloud Miner e mafai ai ona la'u tupe BTC i luga o sapalai StormGain. Fa'agaoioia le Miner i le 4 itula-sifi ma aveese tupe i lau atotupe pe a e oʻo i le tutusa o le 10 USDT ile BTC.
O fa'amanuiaga e aofia ai le fesuia'iga o komisi ma fa'aitiitiga o komisi fefa'ataua'iga e fa'atatau ile tulaga.

E faapefea ona aoga?

O le ae mauaina le tulaga e te agavaa ai pe a maeʻa ona teuina tupe talafeagai i lau teugatupe poʻo le 21:00 GMT i soʻo se aso o le masina. O se fa'ata'ita'iga lea e fa'amalamalama atili ai mea: Va'ai faalemafaufau o lau paleni o lo'o iai nei o lo'o i lalo ole 500 USDT. O le taimi lava e te teuina ai le lava e sili atu i le 500 USDT i le aofaʻi, o le a otometi lava ona faʻaleleia lou tulaga ile Auro. I le isi itu, e mafai ona e tatalaina se tulaga o le a ave ai lau fefaʻatauaʻiga i luga aʻe o le 150,000 USDT faʻatapulaʻa masina ma maua ai le tulaga Auro ile 21:00 GMT i lena lava aso.


O le a le umi e tumau ai?

So'o se tulaga e te mauaina o le a tumau pea le aoga mo se vaitaimi o le tasi le masina fa'akalena faitau mai le aso na muamua tu'uina atu ai. A maeʻa lenei masina, e mafai ona faʻalautele lou tulaga, faʻaleleia pe faʻaititia e faʻatatau i le aofaʻi o lau paleni faʻamatalaga poʻo le tele o fefaʻatauaiga. Mo se fa'ata'ita'iga, fa'apea na e agava'a mo le tulaga Diamond i le masina talu ai e fa'atatau i lau paleni fa'amatalaga. Afai o loʻo iai pea lau 5000 USDT pe sili atu i lau teugatupe (poʻo ua sili atu nai lo le 2,250,000 USDT na fefaʻatauaʻi), o le ae taofia lou tulaga Platinum mo se isi masina. I le isi itu, afai e pa'ū le paleni o lau tala i lalo ole 5000 USDT threshold ma e le ausia e lau aofaʻi tau fefaʻatauaʻiga le laʻititi mo Platinum, e te toe foʻi i le tulaga Auro mo le masina e tasi. Tu'u sa'o i luma, sa'o?


Fa'afefea ona auai i lenei StormGain Loyalty Program

  • Tatala se tala, kiliki iinei e tatala ai
  • Teuga ma le fesuiaiga o tupe
  • O lou tulaga o le a otometi lava ona faaleleia i tulaga e pei ona i luga



Ae pe e manaʻomia moni ea?

E pei o le tele o mea e iai le tulaga i le igoa, e to'atele i latou o le a fai mai ua na'o se gimmick po'o se ituaiga o mea fa'apitoa. Ae a e vaʻavaʻai i faʻamanuiaga ofoofogia e mafai ona ofoina mai e la latou polokalama faʻamaoni, e manino lava o soʻo se tasi e tu e maua mai le mauaina o se tasi o latou tulaga tulaga. Afai e te manatu o soʻo se tasi e manatu mamafa i le teu faʻafaigaluega i crypto e foliga mai o loʻo vaʻavaʻai i le faatumauina o le paleni o le itiiti ifo i le $ 500, ona mafai lea e tagata uma ona manuia i le itiiti ifo mai le 5% komisi faʻaitiitiga o latou tulaga Auro.

Ma talu ai e totogi e StormGain ana tagata faʻatau tului e tutusa ma le 10% APR i luga o latou tupe teu uma, e tatau ona e ita e filifili lau faletupe nai lo matou pe a oʻo i le filifilia o se nofoaga saogalemu e teu ai au tinoitupe faʻaalu. Va'ai faalemafaufau mo sina taimi o lo'o i ai sau $5000 o lo'o vaivai i totonu o se teugatupe, o le mea moni e leiloa le tau fa'afetai i le tului tului. E le sili atu ea ona aoga le faʻaogaina i totonu o se atotupe StormGain? I lena auala, e le gata o le ae mauaina se $500 mama i tausaga taʻitasi, e mafai foi ona e faʻaogaina le 15% faʻaitiitiga komisi ma ponesi avanoa mo latou tagata faʻatau Diamond pe a e filifili e faʻatau fefaʻatauaʻiga. O le a la le mea o lo'o e fa'atali? Auai i StormGain i le taimi nei ma amata maua i le aso!



E fa'afefea ona agava'a mo se tulaga tu'ufa'atasia?

O le tulaga o tagata fa'atau e fa'atatau i le USDT e tutusa ma le fa'atauga o fefa'ataua'iga/fa'afesuia'iga a tagata fa'atau mo le masina fa'akalena talafeagai. E maua e le Client le tulaga e agavaa ai o ia ile 21:00 GMT i soo se aso o le masina. Fefa'ataua'iga/fa'afesuia'i tulaga fa'asili (i le USDT tutusa) mo tulaga eseese o lo'o tu'uina atu i le StormGain platform i lalo o le "Loyalty programme".


Vaitaimi aoga o tulaga

So'o se tulaga e tu'uina atu i le Client e tatau ona fa'amaonia seia o'o i le fa'ai'uga o le masina fa'akalena e soso'o ai ma le masina na maua mai ai lea tulaga. I le aso fa'akalena mulimuli o le masina e soso'o ai le masina na fa'ailoa ai le tulaga, e mafai ona fa'alautele, fa'aleleia pe fa'alalo sea tulaga e fa'atatau i fefa'ataua'iga o fefa'ataua'iga i le USDT tutusa mo le masina fa'akalena o lo'o iai nei. O lo'o fa'aalia le tulaga fa'agaoioi a le Clients i le StormGain platform i lalo o le "Loyalty programme".



O le a le maualuga o tupe ponesi e mafai ona ou maua i la'u teugatupe?

Ole aofa'iga maualuga ole tupe ponesi e le mafai ona tala'iina e le tatau ona sili atu ile 20% ole paleni atoa ole teugatupe USDT. Afai e fa'atupula'ia/fa'aititia e le Client lana paleni tala o le USDT, o tupe ponesi o totoe o lo'o avanoa mo fefa'ataua'iga e tatau ona fetu'una'i otometi.
O avanoa tatala e le o amanaia pe a fuafuaina le fua faatatau o tupe moni i tupe ponesi




O le a le mea e tupu i tupe ponesi pe a ou fesiitai USDT i le va o tala eseese i totonu ole app?

Soo se taimi lava e te faia ai se fesiitaiga mai lau USDT account i se isi teugatupe i totonu o le app, o tupe ponesi o le a otometi lava ona le avanoa mo fefaʻatauaiga. Ae ui i lea, o nei tupe e a oe lava; o le taimi lava e te toe fa'afo'i atu ai tupe i lau tala USDT, o le a toe fa'agaoioia le ponesi.



O le a le mea e tupu i la'u tupe ponesi pe a ou talaiina mai la'u tupe mai le tulaga?

A e faaui i tua tupe mai le tulaga, e te leiloa se vaega o au ponesi tupe e tutusa ma
le aofaʻi e te mauaina mo se tupe teu o le tele tutusa (faʻalagolago i lou tulaga o loʻo iai nei).



Fa'ata'ita'iga fa'atusa

Fa'ailoga Tulaga
Afai o oe o se faioloa malosi ma, e o'o mai i le aso 20 o Fepuari, o le USDT tutusa o lau fefa'ataua'iga / fefa'ataua'iga e o'o i le tulaga talafeagai e agava'a ai mo se fa'aleleia tulaga, o lou tulaga o le a fa'afouina i lena lava aso i le 21:00 GMT i. atagia lenei tulaga fou (tusa lava pe o le paleni atoa o au tala o loʻo i lalo ifo o le tapulaa mo sea tulaga). O lou tulaga fou o le a tumau le aoga seia oo i le faaiuga o le masina e sosoo ai.

Fa'aopoopo tulaga fa'avae i luga o fefa'ataua'iga/fa'afesuia'i suiga
Fa'apea o lou tulaga o lo'o iai nei o Diamond, o lo'o e galue malosi i le masina atoa ma ua toe o'o atu lau suiga o fefa'ataua'iga i le tulaga talafeagai e te agava'a ai mo le tulaga o le Diamond. I lenei tulaga, o lou tulaga Diamond o le a faʻalautele i le faaiuga o le masina kalena seia oʻo i le faʻaiʻuga o le masina e sosoo ai e faʻatatau i lau fefaʻatauaʻiga o fefaʻatauaiga.

Fa'alalo tulaga
Fa'apea o lou tulaga o lo'o iai nei o le Platinum, ae mo mafua'aga e le mafai ona e pulea, ua le mafai ona e fa'agaoioia fefa'ataua'iga i le masina o lo'o fesiligia ma o lau fefa'ataua'iga/fa'afesuia'iga e na'o le lava e agava'a ai mo tulaga Auro. I lenei tulaga, i le 21:00 GMT i le aso mulimuli o le masina o loʻo iai nei, o le a faʻaititia lou tulaga ile Auro seia oʻo i le faaiuga o le masina e sosoo ai.

Auai i StormGain: Le fa'atauga sili ona tauia crypto fa'atauga

StormGain ua mamanuina e tuʻuina atu ia te oe avanoa i maketi siʻitia ma paʻu. O se crypto-na'o fefa'ataua'iga fa'atauga e mafai ai ona e fefa'ataua'i le ta'uta'ua ta'uta'ua pa'aga cryptocurrency fa'atasi ma se fa'atele e o'o atu i le 200x, maualuga atu nai lo so'o se tagata tauva.

Avanoa e pei o se telefoni feaveaʻi poʻo luga ole upega tafaʻilagi, StormGain o loʻo i ai taui sili ona agalelei i le maketi mo tupe teu crypto. O le tele o lau fefaʻatauaʻiga, o le sili atu foi lea o ponesi e te maua, ma o matou tului sili ona lelei o lona uiga e mafai e lau crypto ona maua tupe na o le nofo i totonu o atotupe.

Auai i le komiuniti fefaʻatauaʻiga crypto e popole i ana tagata faʻatau, ma maua tupe sili ona lelei i lau tupe teufaafaigaluega ma StormGain. Le resitalaina ma StormGain e faigofie ma e na o ni nai sekone e alu ai. Saini i luga nei ma fefaʻatauaʻiga i luga o le faʻatautaia o fefaʻatauaiga crypto sili ona tauia!

Thank you for rating.